Založ si blog

Pocta Jiřímu Grygarovi

Tento článok som pôvodne uverejnila inde, v čase, keď pán Grygar slávil narodeniny. Teraz ho uverejňujem tu, nechce sa mi čakať, kým bude mať narodeniny opäť, takže podľa vzoru Alice mu teraz zaprajem k nenarodeninám.

Vážený pán Grygar!

Dovoľte mi zagratulovať Vám k nenarodeninám a popriať Vám zdravie, šťastie, hojnosť a lásku, ako si obvykle medzi sebou prajeme.

V dávnejšej minulosti, keď som ešte bola múdra ako Šalamún a neomylne som vedela, že homeopatia, kineziológia, aromaterapia, numerológia, Silvova metóda a všetky ostatné, tzv. alternatívne metódy sú bohabusté sprostosti, som celkom intenzívne túžila stať sa členkou klubu skeptikov Sizyfos a bola som presvedčená, že jedného dňa sa mi tento sen splní.

Medzičasom sa však stalo niekoľko vecí a môj život nabral iný smer.

Po prvé, mala som jeden neuveriteľne krásny zážitok, po ktorom som sa z osoby ignorujúcej Boha a akékoľvek veci vymykajúce sa logike stala nepochybujúcou. Absolútne nepochybujem, že niečo „medzi nebom a Zemou existuje“, že sú veci, na ktoré je rozum krátky a že Boh existuje. To je moje presvedčenie.

Po druhé, stretla som sa s vynikajúcou psychologičkou, ktorá sa venovala aj metóde One Brain (kineziológii) a vďaka nej som sa veľmi rýchlo zbavila niektorých problémov, s ktorými som istú dobu viac-menej neúspešne zápasila. Sama táto psychologička, ktorá sa celý život živila „klasickou“ psychológiou mi povedala, že metódou One Brain sú výsledky rýchlejšie, ako tzv. klasickou terapiou, no a ja nemôžem nesúhlasiť, pretože výsledky, ktoré som okolo seba aj u seba videla, boli a stále sú vynikajúce.

Po tretie, sama som sa naučila robiť odblokovanie metódou One Brain, aj rozostavovať konštelácie podľa Berta Hellingera.

Po štvrté, stretla som sa s jedným kresťanom, vďaka ktorému som si uvedomila mnoho vecí, ktoré kresťania a cirkev robia, prípadne nerobia.

Po piate, môj postoj ku kresťanstvu som spracovala v článku, ktorý je uverejnený na stránke odborného periodika s názvom Právne listy (http://www.pravnelisty.sk/clanky/a1282-otazky-vyplyvajuce-z-druhej-vety-clanku-1-ods-1-ustavy-sr). Odborný dozor mi trpezlivo robil doc. JUDr. Ján Drgonec, DrSc.

Celkovo u mňa došlo k zmene vnímania, aj k výraznému zníženiu tolerancie voči idiotom, ktorí sa cítia byť najmúdrejší na svete a myslia si, že majú právo zhadzovať a degradovať ľudí okolo seba, pričom sami sebe bohorovne dovoľujú to, za čo by druhých najradšej buď vystrieľali, pozatvárali do väzenia, alebo im aspoň zakázali činnosť, či odňali slobodu prejavu, a ak ani to nemôžu, tak ich aspoň budú verejne degradovať a vysmievať sa z toho, čo robia.

Takže, pán Grygar!

Keby ste mali dostatok charakteru a inteligencie, že by ste sám seba a tých, ktorých obdivujete, hodnotili rovnakým metrom, aký používate na iných, už dávno by ste katolíckej cirkvi, sebe, ako katolíkovi a kresťanstvu vo všeobecnosti udelili diamantový bludný balvan tisícročia za to, že tvrdíte, že niekto umrel a o tri dni ožil, vyliečil malomocného iba tým, že mu povedal „buď čistý“, dvomi rybami a piatimi chlebmi nakŕmil päťtisíc ľudí, či premenil vodu na víno a podobné veci, ktoré by podľa Vašej vlastnej logiky mali byť označené za absolútne najneprekonateľnejšie arcibludy v tejto spoločnosti.

Keďže ste však doteraz k ničomu podobnému nepristúpili, dovoľujem si Vám k Vaším nenarodeninám udeliť diamantový dvojitý meter tisícročia, ktorý Vám nezašlem poštou, lebo nemám adresu.

Ak sa však ozvete, určite nájdeme spôsob, akým Vám túto peknú cenu budem môcť odovzdať.

S pozdravom

Gabriela Uhlárová

Facilitátorka metódy One Brain a rodinných konštelácií podľa Berta Hellingera.

Vážený pán profesor Heretik!

16.09.2024

Som presvedčená, že môj text sa k Vám nakoniec dostane, takže Vás takto oslovujem. Prejdem rovno k veci, na stránke Právne listy mi pred rokom vyšiel článok týkajúci sa pozície náboženstva v demokracii, zvlášť kresťanstva a okrem otázok pre právnikov sa v ňom nachádza aj niekoľko otázok pre odborníkov z oblasti psychológie a psychiatrie. Právnik, ktorý mi navrhol, [...]

Boh je dobrý otec

14.09.2024

Povedal Ježiš Kristus a s týmto vyhlásením sa plne stotožňujem. Preto budem vždy porovnávať to, čo kto o Bohu rozpráva, alebo čo sa o ňom kde píše s tým, či by sa v danej situácii rovnako zachoval dobrý otec, a keď sa konanie príslušného Boha bude odlišovať od toho, ako by v danej situácii konal dobrý otec, neprijmem to, čo sa o takomto Bohu niekde hovorí alebo [...]

Ako reagovať na snahu obmedzovať vaše práva

08.09.2024

Peklo sa v mojom živote začalo, keď mi doň vstúpil kresťan a začal mi vnucovať kresťanstvo, ako jedinú správnu vieru a jedinú možnosť, ako správne žiť. Keďže som bola vychovaná v náboženskej slobode, dlho som si myslela, že na to stačí mávnuť rukou, alebo sa otočiť a odísť, ukázalo sa však, že je nevyhnutné o svoju slobodu zabojovať. Sú prípady, kedy vám [...]

Robert Fico

Prieskum SANEP: Fico si udržuje pozíciu najdôveryhodnejšieho straníckeho lídra

21.09.2024 08:15

Robert Fico, Michal Šimečka a Matúš Šutaj Eštok majú najvyššiu dôveru spomedzi šéfov politických strán.

Telegram, četovacia aplikácia, čet

Telegram v služobných zariadeniach na Ukrajine zakázali. Rusko vie špehovať správy, tvrdí šéf rozviedky

21.09.2024 07:30

Ukrajina zakázala používanie aplikácie na zasielanie správ Telegram v oficiálnych zariadeniach používaných vládnymi úradníkmi

vojna na Ukrajine, Volodymyr Zelenskyj, Ursula von der Leyenová

ONLINE: Sikorski vysvetľoval svoje slová o referende na Kryme. Lavrov hovoril o vojenskej spolupráci s Čínou

21.09.2024 06:40, aktualizované: 08:26

Kyjev kritizoval poľského ministra Radosława Sikorskeho za slová o Kryme pod mandátom OSN a prípadnom referende. Ide o nedorozumenie.

polárny ľadový medveď

Na Island po rokoch priplával na kryhe ľadový medveď. Polícia ho zastrelila ako hrozbu

21.09.2024 06:04

Islandská polícia zastrelila ľadového medveďa, ktorý je na severoeurópskom ostrove veľmi vzácnym úkazom.

Gabriela Uhlárová

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 5611x
Priemerná čítanosť článkov: 935x

Autor blogu

Kategórie

Archív